Friday, October 30, 2009

Trip Ke Nilai, Lenggeng & Alor Gajah

Baru2 ni aku dan kawan2 iaitu Hasif, Joe, Laily, Epol dan Jue berpeluang merayau2 di Nilai..sebenarnya tak ada perancangan nak ke sana pun sebab semuanya berlaku secara kebetulan..memang seronok apabila sekali-sekala dapat menghabiskan masa dengan kawan2..tapi cerita perjalananya kurang menarik sikit apabila Joe sedikit sesat..tapi semuanya kira berbaloi sebab dapat makan nasi dan lauk yang sedap kat umah Joe..gambar2 ni pun di ambil di rumah Joe di Lenggeng...Thanks Koe..

Bersama ibu dan ayah Joe..tapi aku tak ada sebab jadi tukang ambik gambar..he he..tak kisah la sebab aku memang suka nak ambik gambar..tapi keadaan cuaca ari tur kurang elok..kalau degan budak2 tur jer..aku suruh diaorang tukar lokasi..tapi bila bersama orang tua, aku kenalah lebih bertolak ansur..yang penting ada kenangan bersama...

Lagi satu gambar yang aku kena ambik..tapi semuanya ok sebab semua tengah kenyang masa ni..aku makan punyalah banyak ayam masak lemak yang dimasak oleh emal Joe..sebab ayam tur memang betu2 lembut dan tak puas makan..cuma masa tur aku memikirkan destanasi seterusnya iaitu di Alor Gajah..umah kawan Epol, Ayu..Ayu pulak dah masak macam2 masakan..so aku kena sediakan sedikit perut untuk diisi dengan nasi impit, mee goreng, laksa, sup tulang dan rendang daging..he he..sedapnya..

Aku nampak gemuk la dalam gambar ni..mungkin sebab baju atau aku memang dah gemuk..malas la nak fikir sangat..apa yang penting kawal makan supaya seluar dan baju tak terlalu ketat sebab aku tak ada duit nak beli baju2 baru dah..he he

No comments:

Post a Comment