Tuesday, June 23, 2009

Birthday E - Hard Rock Cafe, KL...

Baru2 nie kitaorang sambut birthday E kat Hard Rock Cafe, KL..memang best sebab hanya kawan2 terdekat yang datang...Event nie diuruskan oleh TJ dan Wanie serta seseorang yang sangat istimewa..apa yang penting majlis tersebut berjalan lancar. Mujurlah E cukup sporting pada malam tersebut..kalau dia buat hal dan buat muka dengan beberapa acara yang diatur..mampos!! hehe... Ini antara gambar2 yang kitaorang ambik..

Meletop gambar nie...sangat memberangsangkang..walaupun penat tapi tetap enjoy!!

Kepala Diana bagaikan berapi...tengoklah kegembiraan di wajah E...

Antara pose yang paling aku suka..Diana masa nie tak nak angkat kaki..tapi terpaksalah jugak buat sebab tak nak tersingkir dari kumpulan nie..lagi pun dia ni dah selalu sangat dapat memo letter..he he
Gaya Ayu Diana..he he

Masa nie semua lupa dunia..tapi bukan selalu pun..setahun sekali jer..itupun mujur E tak buat sambutan kat umah dia...thanks E

Gambar nie diambil di luar Hard Rock..kitaorang dah tak fikir apa yang yang orang lain cakap pasal kitaorang..yang penting hepi..he he

Dengan Yanti yang OK walaupun jarang dapat bersosial dengan dia..Ternyata budak nie ok jugak walaupun muka dia nie nampak sombong sikit..tak sangka di pun kawan dengan Wanie...

Gambar kenangan dengan semua tetamu yang datang..pelbagai ragam tetapi niatnya cuma satu..mahu celebrate birthday E...

Aku pun sempat la jugak 'menggatal' dengan Barry..teman lelaki Wanie..kui kui kui..tapi sedih sangat sebab wanie kena pecah dan rompak..paling sedih apabila kamera yang digunakan ketika mengambil gambar dan video event nie turut dilarikan perompak keji tur..sedihnya..mujurlah Wanie tak trauma!!!
Diana tetap anggun dengan jaket pink yang dikenakannya..aku dapat tahu pada malam event nie jugak Diana perlu bergegas ke Kuantan kerana ada hal keluarga yang perlu diselesaikannya..mujurlah dia nie memang lasak dan pernah dikenali sebagai gadis litar oleh kitaorang..
Acara bergambar..semua orang excited nak bagi pose terbaik..

Waktu makan kek..memang sedap tapi akibat dah terlalu kenyang semua orang kongsi jer makan kek tur..lebihnya Dik Inn bawak balik..bagus sebab orang lain semua dah tak larat nak tengok kek tur..masa nie tak ingat esok nak kena kerja..sabar jer la..

Dengan birthday boy..itu sebenarnya hadiah yang wanie bagi..tapi aku nak bergambar jugak so aku gunakanlah sebagai props..he he..Hadiah untuk E tak beli lagik..sebab betul2 hujung bulan..tapi aku nak beli jugak..cuma tak tahu lagi apa sebab barang2 budak nie semuanya mahal2..tapi aku nekad nak beli yang biasa2 jer...he he

Dengan Dik Inn, Wanie dan Intan..aku rasa di dalam setiap gambar mesti ada muka si Wanie tur..dia memang suka bergambar dan bijak memberikan pose berani..maklumlah 'kawannya' pun mat salleh..jeles aku..he he

Cantik kan gambar nie...kitaorang berempat ala2 menggedik sambil E membelah kek birthday...

Kemeriahan sangat dirasai..tak tahu la bila lagik dapat buat event macam nie...

Kitaorang jugak ambik kesempatan menconteng muka E dengan creme kek tur..memang meletop!! Paling meletop lepas tur kitaorang semua makan kek tur..ini pertama kali la aku buat kat E macam tur..mula2 aku tak sanggup tapi bila dah kawan2 lain mulakan..apa lagi semua tangan terus menggatal menambah solekan yang ada..he he

Wajah comot E..bukan senang nak tengok tau..

Walaupun sibuk conteng muka e..aku dan TJ tetap tengok kamera..he he

Dengan Wanie yang memang meletopssss..kebabom!!!

Dengan Nana dan Wanie..Nana ni memang jarang bergambar sebab dia hanya suka mengambil gambar..nama pun jurufoto!!!

Menyanyi katanya!!! Wanie pulak sebagai penonton yang aku undang sebagai tetamu..he he

Gambar tetap kena ambik walaupun di mana jua..

Tengoklah gaya Wanie tur..masa nie kononnya nak bergaya ala2 band indie..tapi dia bergaya ala2 Tyra Bank pulak..sabar jer la..

Gaya Faizal Tahir katanya..kalau Faizal Tahir tengok..mesti dia menangis..he he

Satu2nya gambar sorang yang aku ada dalam event tur..masa nie tengah test jer...tapi aku tetap suka dengan gambar nie..

Masa nie semua orang tengah giler bergambar...Mujurlah Nana rajin melayan karenah kitaorang yang melampau nie ...

Bila dah puas makan, kitaorang pun hisap la rokok puas2..memang masa nie ki taorang hanya fikirkan enjoy dan lupakan segala masalah..semua masalah tinggalkan kat tong sampah tepi Hard Rock tur...

Aku tak tahu apa motif Nana dan E..

Dengan Barry yang baik dan cute..he he..apa yang penting cara dan gayanya yak menyakitkan hati sesapa...bagus!!!

Dengan Intan..walaupun seksi tapi kalau g kerja tetap pakai baju kurung he he..Malaslah nak citer pasal kerja dia..nanti dia marah lak..dia nie dah bertunang k..

No comments:

Post a Comment