Sunday, June 28, 2009

Malam Kenangan...

Bila aku, E dan Diana tengok gambar nie mesti kitaorang gelak..he he..sebab gambar ni kelakar sangat..tambah kelakar bila gambar nie diambik oleh bukan jurugambar profesional..gambar ni sebenarnya diambik tiga tahun lepas..tu sebab jadi kelakar bila tengok sekarang..aku dah lama cari gambar nie dan aku hanya jumpa tiga keping jer..kalau E dan Diana tengok dalam blog nie mesti diaorang marah..tapi lantak la..ini semua untuk kenangan kita jugak..hak hak haka...

Pelik tapi benar..aku sendiri tak faham dan tak pasti kenapa aku sanggup berpakaian macam nie tiga tahun lepas..mungkin inilah gaya terbaik aku masa tur kot...tak masuk akal langsung..he he

Lantaklah orang nak cakap apa..yang penting kitaorang hepi masa tur..lagipun kitaorang just nak enjoy dan datang dengan tema yang ditetapkan iaitu hitam dan putih..Diana beli baju tur kat OU..baju E aku tak pasti dan baju aku dibeli kat Bukit Tinggi jer..aku g beli dengan Yus MH..dah terdesak..tak ada masa dan tak ada duit..

Gaya seksi Diana..tapi sekarang dah tak macam nie lagi gaya diaorang..masa ni budak2 lagi..tapi sekarang dah semakin matang..Diana pun dah nak kahwin dengan Zafir tahun depan..moga berbagia dan kalu aku cuti mesti aku turun Kuantan punya..

No comments:

Post a Comment