Thursday, August 20, 2009

Esok Nak Mandi Kat Sg. Bil...

Esok kalau tak ada aral..aku dan kawan2 sekelas nak g mandi manda di Sg. Bil, Slim River..masa zaman sekolah dulu aku pernah g mandi dan berkhemah kat situ..tapi kini bila dah lebih 10 tahun tinggalkannya, aku dah tak ingat pun jalan nak g sana..so esok aku nak mengimbas kenangan lalu bersama Juliana, Aini Zuhairah, Nazrey, Sulaiman, Shazlidayu dan Adnan kat sana...

Dulu masa zaman budak2 g sana, kitaorang berkhemah dan paling tragik bila dua batang tiang khemah kitaorang hilang..kecoh jugak la masa tur..tapi mujurlah semuanya berjalan lancar..masa kitaorang semua tido kat situ, semuanya ok jer..aku tak tahu pun Sg. Bil tur kalau waktu malam, orang cakap 'keras' sikit..so jalan terbaik..aku dan kawan2 nak g sana esok...jangan terlalu over dan bergembira seadanya...

No comments:

Post a Comment