Monday, August 10, 2009

Star Movies & Jom Main Pool...

Ini gambar2 masa aku main pool dengan nana, E, Yus dan Diana..memang best sebab ini kali pertama aku main dan dapat kalahkan diaorang hehe..

Gaya E yang sedang mengajar aku dengan Yus bermain pool..he he Yus pulak sedikit ketagih dan khabarnya dah menjadi gadis pool..

gaya seorang juara katanya..hu hu

walaupun gambar nie buruk tapi tak ada pilihan sebab ini jer gambar yang ada..Nana dan E memang dah ratu main pool..so tak ada masalah la diaorang tur..

Kumpulan Bunkface masa kat event star movies..diaorang nyanyi lagu tema dan memang hebat..sangat bertenaga dan tak membosankan..he he

Gaya manja Yuss..tak faham aku tapi terpaksa layan jugak sebab aku tumpang dia masa nie..he he
diana yang dah bertunang..tahun depan nak kahwin dah..selamat la harap2 semuanya..rindu kat Mama dan Papa diana la..dah lama tak jumpa..diana kahwin nanti kita jumpa k..take care

No comments:

Post a Comment