Sunday, August 16, 2009

Ko-K Bola Tampar...

Inilah kehidupan baru aku kat UPSI ni...selain belajar aku dengan kawan2 yang lain kena libatkan diri jugak dengan aktiviti Ko kurikulum..kali ni kumpulan kawan aku anjurkan pertandingan bola tampar..walaupun semuanya tak pandai main dan hanya mengharapkan tuah masing2 tapi semuanya nampak enjoy..paling penting tutor yang mengajar iaitu En. Muzaher puas hati dengan perjalanan acara...

Ini gambar kenangan selepas selesai main..kumpulan aku dapat nombor dua..yang jadi juara kumpulan hasif..dia jugak dinobatkan sebagai pemain terbaik..pelik la..macam mana dia boleh terpilih..apa kriteria juri agaknya..he he..tengok la muka masing2..semuanya terbakar disebabkan kepnasan matahari yang melampau..walaupun main pada waktu pagi tapi kepenatan dan kepanasan memang sangat dirasai..masa ni jugak ramai kawan2 yang tak sihat termasuklah aku dengan hasif..tapi kami gagahkan jugak diri bermain sebab nak bagi keluarkan peluh..walaupun penat kami hepi sebab semua kawan2 pun hepi...

Inilah antara kawan2 baru..bila bergambar aku tetap nak duduk depan supaya nampak jelas...dari dulu masih tak ubah2 jugak perangai..yang pakai cermin mata hitam tur namanya Jue..mungkin dia rasa cantik kot dengan gaya sebegitu..entahlah..asalkan dia gembira dan menyusahkan orang sudah la..lelaki yang kat belakang tu pulak namanya Joe..dia ni asal negeri Sembilan dan jiran aku kat Malim Prima nie..kelemahan dia cuma satu iaitu wanita..kalau perempuan, wanita atau seumpamanya mintak tolong, dia memang sukar nak menyatakan 'tidak'...tapi mungkin disebabkan itu dia ada ramai peminat..hu hu..kalau nak tahu Joe ni ada housemate..namanya Saha..hensem sangat..betul tak Joe dan Hasif?

Ini satu lagi gambar yang ala2 sama..so penerangan dia pun lebih kurang sama..cuma aku nak kenalkan diaorang jer..yang belakang sekali dari belah kiri Peace, As, Joe, Yati, Siti, Hannan, tengah pulak Laili dan Jue..depan sekali Salmiza, aku dan Hasif...inilah kawan2 aku kat sini..hu hu....diaorang ni walaupun dah tua tapi masih budak2 lagi kalau dapat bermain..he he

No comments:

Post a Comment