Thursday, August 20, 2009

Selamat Datang Ramadan...

Rasanya baru jer lagi kita mengambut Ramadan tahun lepas..tiba2 ianya datang lagi...aku bersyukur sebab sekali lagi aku dapat menunaikannya...tapi pada tahun ini, senario yang aku lalui sangat berbeza..jika lima tahun sebelum ini aku bergelar seoarang pekerja, tetapi pada tahun ini aku bergelar pelajar..bergelar pelajar membawa makna, aku perlu berjimat sebab aku tak ada sumber pendapatan...apapun aku tetap gembira dengan kehidupan yang aku lalui..aku percaya segala yang berlaku pasti ada hikmahnya dan hanya orang2 yang sabar mampu menghadapi apa sahaja dugaan yang diberikan kepadanya...

Kepada semua kawan2..aku ucapkan selamat menyambut Ramadan dan semoga Ramadan pada tahun ini memberikan 1001 kebahagiaan kepada kita semua...apa yang paling penting, sentiasa menjaga kesihatan dan elakkan pembaziran...

No comments:

Post a Comment