Sunday, March 29, 2009

Dengan Fasha...

Masa ni birthday umah Fasha..aku bukannya datang kerana bekerja tapai datang sebab memang kenal dia..lagipun hargai jemputan dia..itu jer..apa yang penting di dalam majlis kenduri kesyukuran dan bacaan Yassin tur..Fasha kelihatan cantik dan anggun dengan baju kurung warna putihnya...paling penting kebanyakan rakan2 rapatnya turut hadir memberikan sokongan...sebenarnya banyak lagi gambar2 Fasha..cuma tak sempat nak masukkan..nantilah bila ada masa aku masukkan lagik k...kepada Fasha..selamat menyambut ulang tahun ke-25 dan semoga azamnya untuk bergelar isteri pada tahun ini akan terlaksana...

Cantik tak baju Fasha? Paling cantik sebab Fasha turut mengenakan tudung..Mujurlah aku pakai baju putih sebab majlis tersebut bertemakan warna putih..suci dan bersih..Thanks Nana sebab ambik gambar nie..memang cantik.. he he..

Antara aksi2 kitaorang..he he..masa nie bukan aku sorang jer tapi lebih 80 orang tetamu Fasha turut mahu bergambar sama dengannya..saja untuk buat kenang-kenangan..sebab kata Fasha lepas kahwin dia mungkin akan berhenti jadi pelakon..mahu memberi tumpuan kepada rumahtangga dan keluarga..baguslah kalau macam tur...

Ada rama2 lagik..ini semua kerja Nana yang memang kawan baik dengan Fasha.. he he..tunggu tau sebab ada banyak lagik gambar yang akan dimasukkan.. he he


Antara gambar yang paling aku suka..walaupun nampak gemuk sikit tapi terpaksalah aku berpuas hati..paling best pada malam tur makanannya yang sedap2 belaka...rugi tau siapa yang berdiet..Nana terpaksa melupakan rasa 'gatalnya' dan terus makan semua hidangan yang disediakan.. he he

No comments:

Post a Comment