Wednesday, March 11, 2009

Kursus ESQ, Matrade!!!

Memang hepi dapat g kursus ESQ yang diadakan di Matrade, KL baru-baru ni..lebih hepi sebab ramai kawan-kawan yang g sekali..ada juga datuk dan datin yang join kursus tur..mula-mula takut jugak nak g..maklumlah ramai yang cakap kursus tur menakutkan bagi orang yang banyak dosa..tapi bila dan g sendiri semuanya OK..paling penting kursus ni dapat memberikan kita satu persepsi baru tentang kehidupan..tentang semua perkara yang berlaku di sekeliling kita ada hikmahnya dan kita perlu memikirkannya...

Bergambar dengan kawan-kawan yang sama2 menghadiri kursus tersebut..ada jugak kawan2 yang dah mula berubah ke arah yang lebih positif..baguslah dan aku doakan semuanya berkekalan...


Walaupun mata merah kerana baru lepas menangis..tapi bila di depan kamera semuanya pose cantik....Cantik ker? Tapi yang best makanan yang disediakan sedap2 belaka..aku yang tengah berdiet nie kena la jugak ikat perut..kalau tak jadi ikan buntal la aku.. he he


Diana dan Ana nampak Ok jer...tapi dengar cerita suara mereka antara yang paling kuat menangis..baguslah sebab semua orang perlu menangis untuk menginsafkan diri masing-masing...


Ada kawan baru denga kitaorang..aku kagum sangat dengan orang yang datang ke kursus tersebut dengan perbelanjaan sendiri...nampak sangat mereka mahu melakukan perubahan dalam diri mereka..




Aku pun nak berubah jugak..selain berubah jadi lebih baik..nak juga berubah menjadi lebih langsing dan jerawat2 kat muka ni semuanya hilang..amin...



1 comment:

  1. entah bila pulak la aku & diana paling kuat nangis? tambah dosa je ko ni lps gi ESQ... sabo je le... tp xpe, aku tetap maafkan ko. moga kita semua saling ingat-mngingati & saling sedar akan kekhilafan diri. amin...

    hadiah...hadiah...
    kasian...kasian...

    ReplyDelete