Sunday, March 29, 2009

Gambar2 birthday Fasha..

Ini antara gambar2 yang aku berjaya ambiklah..tapi gambar2 nie kurang menarik sebab kebanyakannya berebut2 dengan jurugambar profesional yang mahu merakamkan gambar Fasah.. he he..

Inilah kek birthday nyer...memang cantik dan sedap..katanya ditempah khas untuk birthday tersebut...tapi harganya aku tak tahulah berapa...

Antara makanan yang disediakan..ini sebenarnya makanan sampingan jer..makanan utamanya nasi minyak yang berlaukkan ayam masak merah, daging masak kurma, acar dan macam2 lagik la..memang sedap pun...

Ini pulak pulut kuning yang dibuat untuk birthday Fasha...nampak menyelerakan tapi tak tahulah bila diaorang makan..sebab sampai aku balik pulut kuning ni tetap utuh seperti bentuk asalnya..he he

Fasha bersama ahli keluarga terdekat..katanya walaupun apa yang berlaku dia gembira sebab keluarga sentiasa memberikan sokongan kepadanya...

Gaya Fasha di kerusi..menurut Fasha dia baru sahaja sebulan pindah ke rumah tersebut. Katanya rumah itu dibeli untuknya dan juga kakaknya..baru sebulan, patutlah rumah tersebut nampak kosong jer..tapi tetap cantik..maklumlah rumah tur pun berharga ratusan ribu ringgit..aku tak mampu lagi nak beli.. he he


Ambik gambar ala Fasha.. he he..Aku, Fasha dan Nan buat perangai dengan bergambar ala gila2..mujurlah ada shahril yang tolong ambik gambar nie...at least adalah jugak gambar bertiga.. he he..


Satu lagi 'pose'..kitaorang kalau bergambar memang tak cukup sekeping..mesti nak berkeping2 lagik.. he he..


Antara gambar2 Fasha yang paling cantik berjaya diambik oleh aku.. he he..


Oleh kerana baju Fasha putih dan dinding rumahnya pun putih..terpaksalah aku suruh Fasha 'bermain' dengan bantal2 kecil IKEA tu supaya nampak ada warna sikit..tak adalah terlalu pucat.. he he...


Sebelum potong kek..mestilah ada sesi menyanyi lagu 'birthday'..mulanya Fasha tak nak kerana dia merasakan kurang sesuai..tapi atas permintaan ramai serta ahli keluarga yang hadir..makan berkumandang jugalah lagu tersebut..kelihatannya Fasha ceria dengan usia barunya itu...


Fasha ketika mengalunkan surah Yassin...memang dia nampak sopan dan ayu dengan baju kurungnya itu...

Antara senario kat umah Fasha...

No comments:

Post a Comment