Monday, March 16, 2009

Nur Imtinan Aishah - Gombak

Aku, Wanie dan E.. Kalau boleh kami bertiga memang nak selalu bersama..tapi masalah kerja dan masa selalu membataskan pergerakan kami...apapun kami bersyukur kerana sehingga kini kami tidak menghadapi sebarang masalah untuk menyelesaikan segala tugasan yang diberikan..amin!!!

Aku sendiri tak tahu gaya jenis apa nie? Tapi semuanya rasa paling cantik dan elok la.. he he..Thanks nana sebab ambik gambar nie..walaupun di dapur namun kenangannya tetap tersimpan buat selamanya...

Bersama adik aishah..walaupun menghidap penyakit cerebral palsy namun dia tetap ceria bersama keluarganya..aku paling suka tengok ibunya yang tabah membesarkan aishah..aku yakin bukan calang2 orang yang mampu bertahan kalau tak cukup iman di dada..tahniah dan terima kaish jugak sebab hidangkan kami keropok ikan yang sedap dari Terengganu..he he

Antara peralatan yang digunakan oleh adik Aishah untuk meningkatkan potensi diri..kebanyakan barangan tersebut bukannya murah dan kini adik Aishah telah menunjukkan banyak perubahan sejak menjalani fisioterapi...aku harap tidak lama lagi adik aishah akan mampu berjalan seperti kanak-kanak lain..amin!!

No comments:

Post a Comment