Wednesday, April 8, 2009

Anak Own & Imah

Baru-baru ini aku g umah Own dan Imah kat Pandan Indah..jauh gak..tapi tak kisahlah..sekali sekala..lagipun aku ditemani oleh Yan dan Wanie..Thanks U All..

Inilah wajah comel anak kedua pasangan Own dan Imah..Namanya Khalis Raiyan..baru berumur beberapa hari..sekarang ni dia ada kat Kedah...Dah besar nanti mesti cute..he he..Tapi kata Own masa mula2 lahir hari tur..suaranya macam...he he...

Yan dan Wanie bersama anak sulung Own..Myra..cute jugak tapi sekarang ni berambut pendek..Yan dan Wanie pun tak kurang cute..tapi gambar nie terpaksa di 'crop' gara-gara Yan..he he..

Wanie sopan berbaju kurung...semenjak undang2 baru dikuatkuasakan.. he he..

Aku dengan Myra..dia ni memang manja sikit..kalau rajin melayan dia, dengan sesapa pun dia boleh ikut..paling penting dia suka makan kuih bakar yang bawak hari tur..beli kat Kedah lagik..

Inilah Imah dan Own..diaorang ni kawan dengan aku masa kat UUM lagik..antara kawan baik yang paling rapat la..masa diaorang kawin pun akulah yang jadi pengapitnya..baru malam tur jugak aku dapat tengok gambar kawin diaorang selepas tiga tahun..

Apa jenis pose nie?

No comments:

Post a Comment