Tuesday, April 28, 2009

Moment Dengan Teha

Ini semua gambar2 yang diambik menggunakan kamera Teha..kebetulan pada hari tur aku ada banyak assingment dengan dia..so boleh la coretkan sedikit moment dengan dia kat sini...he he..

Habis jer menonton Patung Kertas..aku dengan Teha segera balik Shah Ala..sebab Teha pun dah mengantuk dan ada masalah orang perempuan..tapi semuanya berjalan lancar. Walaupun penat dan mengantuk, kita berdua tetap enjoy sebab jumpa ramai kawan2 kat situ..Thanks Sudyr sebab layanan yang sangat memuaskan...

Dalam kereta pun sibuk nak bergambar..masa nie berhenti jap kat lampu isyarat..dan terus jer ambik gambar..paling lucu sebab budak lelaki kat sebelah kereta kitaorang asyik tengok jer..mesti dia pelik tengok gelagat kitaorang yang masa tur tengah bawak kereta Bintang Kecil..he he..

Kat mana2 pun memang suka bergambar..masa ni Fara Remaja la yang jadik mangsa..Teha jugak ketika ni katanya confident dengan penampilan dirinya..tahniah!!!

Fara masa nie kelihatan sangat bahagia..semoga kebahagiaan Fara akan terus berkekalan sampai bila-bila..Segala perubahan Fara aku doakan agar berkekalan sampai bila2...

Nampak gemok bila aku berdiri macam nie..lain kali aku mesti ubah gaya bergambar aku.. he he..
Dengan Fara Remaja..masa nie g event Nike...aku pada mulanya tak dapat pergi pun event tur..tapi Teha dah buat RSVP untuk dua orang..so aku boleh la join..event tur memang happening tapi aku terpaksa gerak awal sebab nak g tengpk teater Patung Kertas kat Matic...

Cute sangat belon nie.. he he

Belon ni sebenarnya digunakan oleh majalah E-Baca..aku pun tak pasti untuk apa..tapi bila dah ada kat area meja Teha..aku gunakan la sebagai props masa bergambar..Teha pulak sentiasa bersetuju untuk menjadi jurugambar..thanks Teha..aku doakan percintaan Teha yang baru bermula akan berkekalan sampai bila2..Teha pun sekarang nie dah nampak makin kurus..nampaknya diet yang diamalkannya memang berkesan...

Dengan Farhan...masa nie baru jer habis interview dia tentang produk yang digunakannya..Juvanex..aku sekarang pun tengah makan produk tur..aku harap produk yang dapat membuang sisa toksik dalam badan itu akan memberikan kehidupan yang lebih positif pada aku selepas ni..

Lagi dengan Farhan..dia ni memang sporting dan mudah memberikan kerjasama..tak sabar nak tunggu album Farhan yang akan dikeluarkan tidak lama lagi..harap2 semuanya meletop k..

No comments:

Post a Comment