Wednesday, April 29, 2009

Malam Media RTM...

Bila difikirkan kembali Malam Media RTM yang diadakan di Angkasapuri baru-baru ini memang kelakar..macam2 kontroversi..tapi biarlah budak2 Karangkraf jer yang tahu.. he he..

Masa nie semua tengah bosan menunggu...sebab ada yang berucap terlalu lama dan ada jugak yang nak kena pergi ke tugasan seterusnya..he he..tapi kalau nak tinggalkan majlis macam tur jer..nampak tak sopan lah pulak..so tunggu lah jugak sampai habis...mujurlah makanan kampung yang disediakan boleh dikatakan sedap..he he..ala2 kat cafe Karangkraf gitu..

Aku dengan Aqilah, Tengku dan Serr..Ketiga2 pompuan ni tengah mengandung sekarang..Tapi Aqilah yang paling besar dan bakal melahirkan anak tak lama lagi..Kalau tak silap aku dia bakal dapat baby kembar..seronok jugak dengar cerita bakal2 ibu ni...tapi walaupun mengandung tetap cergas buat kerja dan mulut tetap ligat bergosip.. he he

Semuanya perasan meletop..sabar jer la..

Tengoklah gaya Serr..macam supermodel katanya!! Tengku pulak tetap perasan cantik dengan cuba melentokkan tangan dengan muka yang penuh ghairah..he he..Diana seperti biasa tetap mantain slumber dan tak fikir tentang keadaan orang lain..aku sama dengan Diana..datang bukan atas sebab bekerja..so bolehlah bergembira tanpa memikirkan tentang artikel yang perlu dibuat..memang seronok.. he he..

No comments:

Post a Comment