Sunday, April 5, 2009

Kedah - Hotel...

Masa g Kedah tur..aku duduk kat hotel kat area Jitra..walaupun kecik tapi hotel tersebut tetap selesa dan tak menyakitkan hati..Thanks Wanie sebab carikan hotel tersebut...

Ini antara pemandangan yang aku ambik dari bilik aku..dekat dengan pasar tani Jitra..kat pasar tur pulak ada kedai roti canai yang sedap..pagi2 aku sarapan kat situlah..roti canainya garing dan kuahnya pekat...memang sesuai dengan selera aku la..

Inilah hotelnya..cute sangat!! he he...

Antara perabot yang ada kat dalam bilik aku..memang ringkas tapi kemudahan yang disediakan cukup selesa..kat tepi hotel pulak ada kolam renang dan stadium mini untuk bermain badminton..ramai gak orang2 Jitra yang datang main badminton kat situ..

Televisyen tak ada kemudahan astro..tapi saluran lain memang ada disediakan..kira berpatutan dengan harga yang dikenakan...

Berhampiran jugak dengan Jitra Mall..masa kat duduk Kedah dulu benda ni tak ada lagik..tapi aku tak ada berkesempatan untuk ke situ sebab banyak sangat agenda yang Wanie dah atur..so aku ikut jer la...

Pemandangan hijau dari bilik aku..cukup menenangkan..

Tak ada orang ambikkan gambar..so kenalah ambik sendiri.. he he..

No comments:

Post a Comment