Sunday, April 19, 2009

Moment Di Sunway Lagoon...

Baru2 ni sempat g majlis ulangtahun TV9 yang ketiga yang diadakan di Sunway Lagoon..tapi masa tur tak banyak ambik gambar sebab kamera semuanya dah simpan kat dalam locker..so malas nak g ambik sebab badan semuanya dah basah..pergi pun dengan Diana dan Zafir jer sebab kawan2 yang lain semuanya g kursus ESQ..tapi enjoy la jugak sebab dapat main air dan dapat main beberapa permainan yang mengerikan..siap menjerit2 la..Diana pulak seperti biasa akan menutup mata sebab terlalu takut..Zafir langsung tak naik permainan tur sebab takut.. he he..Walaupun takut kitaorang tetap enjoy dan selamat...

Ini antara gambar yang paling aku suka..Diana yang ambikkan..comelkan! aku maksudkan monyet tur..abang tur suruh aku dukung tapi aku takut monyet tur gigit..so aku 'pose' ala2 pegang jer la.. he he..tapi nampak natural kan? he he..

Ini gambar pertama yang Diana ambik..jelas aku nampak macam takut jer..tapi abang tur banyak membantu la..lagi seronok sebab selain monyet ada jugak Iguana dan Burung Nuri yang boleh diambil gambarnya..cuma masa tur ramai sangat orang dan aku pun dah tak sabar nak terjun kolam..so aku tinggalkan semuanya dan terus mandi.. he he

No comments:

Post a Comment