Tuesday, May 12, 2009

Banyak Kerja...

Hari ni kepala pening sikit..sebab banyak kerja..akibatnya aku makan tengahari dengan Mizi, Sudyr dan beberapa orang kawan lain..aku makan nasi segenggam dan ikan masak kicap serta sedikit sambal belacan..rasa sedap jugak tapi aku elakkan ambik nasi banyak2..nanti aku gemuk pulak..dah la aku nie rendah.. he he

Petang atau malam ni, lepas kerja aku, Trisha dan Harry nak g Bukit Tinggi, Klang..ada jualan murah katanya..tapi tak tahu la lagi nak beli apa sebab duit pun bukannya ada sangat sekarang ni..sebab baru ni sewa lori untuk hantar barang2 kat kampung...

Hujung minggu ni pulak ada beberapa program yang aku nak pergi..tapi yang paling ditunggu2 sudah tentulah birthday party emak Trisha..konsepnya pula tradisional dan kekeluargaan..party akan bermula pada pukul 8 pm tapi untuk kenalan terdekat dialu-alukan datang lebih awal..tak sabar nak makan Harry punya salad..mesti sedap sangat....

No comments:

Post a Comment