Friday, May 8, 2009

Sudirman @ SuDyr...

Inilah Sudirman atau nama komersialnya SuDyr..dia ni baru2 nak kawan dengan aku dan wartawan majalah Media Hiburan (MH). Dia berasal dari sabah dan baru berumur 23 tahun..apa yang aku suka kawan dengan ni, dia nie seorang yang baik dan tak menyakitkan hati..Tapi kadang2 aku takut jugak dengan dia, sebab tiba2 jer dia boleh keluarkan suara dia yang besar tur dengan kuat!! Tanpa sebab K! Bila aku tanya dia, kenapa nak marah?..dia akan jawab mana ada marah!! Dia memang cakap macam tur..Baru2 nie dia balik Sabah dan belikan aku keropok ikan Amplang..sedap sangat..tapi ada jugak kawan2 aku yang tak sukakan keropok tur....tapi tak apa..at least dia bagi something k..tapi aku dapat tahu kawan2 dia yang lain dia belikan gelang mutiara..SENTAP!!!

Stacy, Siti Nurhaliza dan Saida merupakan antara selebriti kesayangan dia..jangan sekali2 cuba kutuk Stacy kat depan dia..dia boleh bangun dan marah orang yang mengutuk tur k..fanatik sangat!!! Tak faham la..tapi aku tak kisah pun sebab aku dengan kebanyakan selebriti pujaan dia tur, setakat ni belum ada masalah lagik..

inilah dia SuDyr..ini mungkin gambar dia yang paling cantik..katanya, asyik gambar orang lain jer dalam blog aku..so dia nak suruh aku masukkan gambar dia jugak..aku ikutkan jer sebab dia antara kawan aku kat ofis nie..aku pun suka gambar dia yang ni..nampak natural dan tak keterlaluan...sebenarnya ada banyak lagi gambar yang dia suruh aku masukkan..tapi aku abaikan jer sebab tak sesuai dengan konsep blog aku.. he he...

No comments:

Post a Comment