Tuesday, May 19, 2009

Potluck Kozambo...

Seperti yang aku janjikan..aku pun upload gambar2 masa potluck hari tur..memang meriah dan menghiburkan..masa nie semua perangai buruk budak2 dan mak2 budak keluar..he he

Bergambar sudah pasti menjadi aktivit dalam acara nie..pantang ada kesempatan..he he..mujurlah Jazlan memahami..so bila ada peluang..terus jer ambik gambar..

Tengah sibuk makan sebenarnya masa nie..tapi bila Jazlan halakan kameranya..dengan sendiri semuanya terus berikan pose paling cantik..memang ada bakal jadi model nie..

Dengan Yan yang kini berimej baru..Yan dapat frame gambar..tapi tak tahu siapa yang bagi..yang penting cute sangat!!!

Top 5 peserta yang menepati tema pada hari tur. Tapi pemenangnya sudah tentu Kak Yan yang berusaha membawa topi dan kain pario..memang meletopsss...

Gambar kenangan dengan semua peserta..he he..
Sesi bertukar2 hadiah..masa ni aku dapat hadiah jam comel dari Kak Seda..thanks...

Aku paling suka gambar nie..unik dan tersendiri..he he..Kak Rin, Nani dan Amy pun bertambah bijak memberikan gaya yang menarik..he he

Gambar ni bila tengok sendiri rasa malu la pulak..dah la duduk kat tengah2 dan siap menggayakan kaki macam tur..tapi bila ramai2 tengok..memang kelakar..sebab semuanya aku tak rancang..tak sengaja atau lebih tepat lagi..spontan..he he

Nampak boncit!! benci!!! Kena kuruskan badan sikit lagik nie...

No comments:

Post a Comment