Wednesday, May 13, 2009

Lakonan Pecah + Rompak...

Sesiapa yang tengok kitaorang kat kawasan parking masa nie mesti kelakar habis..maklumlah kitaorang bertiga nie..Yan dan E terutamanya tengah shooting untuk satu artikel..tapi masa kerja semuanya kena serius...Walaupun dah cuba nak serius, tapi Yan tetap ketawa besar..katanya ini pengalaman pertama dia berlakon..so dia masih perlukan masa dan ruang untuk sesuaikan diri..E pula cuba sedaya upaya untuk menjiwai karektor yang dibawanya..tapi kadang2 menjadi dan kadang2 Ado..he he...

Lepas habis shooting..kita pun mulakan la sesi penggambaran nie..memang agak kelam labut sebab Nana yang bertindak sebagai jurugambar langsung tak bagi arahan...semuanya kena pandai2 sendiri...
Yan menggayakan beg tangan Wanie yang digunakan sebagai props utama..kalau tak ada beg tangan tur..semua lakonan kitaorang tak akan menjadi..he he..

E ala2 samseng dan Yan pulak cukup sangat Muslimah dengan gayanya yang baru..aku macam biasa jer..cuma sengaja pakai baju warna pink sebab malas nak iron baju malam tadik..

Gaya bebas katanya..entahlah masa ni apa yang penting semua kerja2 kitaorang dah selesai.. he he..tahniah Yan dan E sebab berjaya dalam percubaan pertama ni..

No comments:

Post a Comment