Wednesday, May 13, 2009

Jom Shopping...

Semalam aku, Harry dan Trisha pergi shopping kat Jusco, Bukit Tinggi, Klang. Ada hari J Card dan kebanyakan barang2 yang dijual murah2 belaka..paling best semuanya ada diskaun sehingga 70%..aku mulanya tak nak beli apa2 sebab bajet untuk bulan ni dah ala2 nak lari..tapi bila sampai kat situ rasa rugi pulak sebab ada beberapa barang yang aku betul2 suka dan harganya pulak agak murah..so aku pun 'terbeli' sehelai seluar jeans dan seluar pendek..kedua2nya warna putih..aku cerita la kat Wanie aku beli jeans putih, tapi katanya kalau lelaki yang pakai nampak macam 'gedik' jer...aku pun malas nak fikir dan akan tetap nak pakai..lantaklah orang nak fikir apa pun.. he he...

Malam tadi aku bagi tahu la Wanie yang aku ada nampak macam ada beberapa produk yang dia nak, dijual dengan harga yang murah..akibatnya dia ajak aku pergi sekali lagik hari ni..aku ok jer sebab kerja semuanya dah siap..nak enjoy la pulak..tapi aku janji pada diri sendiri tak nak beli apa2 hari nie..sebab duit semakin berkurangan..lagipun 23 Mei dan 6 Jun depan, aku kena balik kampung..ada kenduri kahwin..so semua tur nak guna duit jugak.. he he..

No comments:

Post a Comment