Monday, May 25, 2009

Oh La La..The Garden..

Masa ni ada PC program baru Tv9, Oh La La yang diadakan di The Garden, Mid Valley..lepas habis jer PC tur aku dengan kawan2 aku pun pergilah berkaraoke..Pada mulanya aku nak balik awal sebab aku memang ada hal urgent pada petang tersebut..tapi tiba2 Yus pulak sangkut kat situ..so aku pun bertahanlah sambil mengenjoykan diri..he he...

Dengan Shahril Sinar Harian..Bulan nie dia last kerja kat sini sebab lepas nie dia akan transfer ke Kelantan..tapi dia memang sukakan pun sebab itu memang negeri kelahiran dia..cuma lepas nie susah la aku nak jumpa dia lagik..he he..Nama pun kerja..so kita kenala berani terima perubahan..
Lagi dengan dia.. he he..dia ni tak lama lagi nak kahwin..dengan Rossa la..awek dia..tapi aku tak pastilah bila sebab kadang2 dia gaduh gak dengan awek dia tur...

Tengah menyanyi konon2nya...tapi suara aku memang tak sedap..itulah sebabnya aku tak suka nak menyanyi..he he..dengan kawan boleh la..

Amboi2 Yus..walaupun macam tak berminat pada mulanya, tapi bila dah dapat menyanyi memang sukar nak melepaskan mic tur..tak apalah Yus.aku bagi ko peluang k..

Saat2 terakhir sebelum nak blah..tapi tetap sempat pose dan menyanyi..Naini Diana yang ambil gambar nie..tapi dia tak suka sangat menyanyi..kalau tak salah aku dia nyanyi separuh jer lagu Liza Hanim..Getaran Cinta Di Jiwa..tapi suaranya memang boleh tahan jugak.he he

1 comment: