Tuesday, May 19, 2009

Derma Darah Suria FM...

Sabtu lepas aku g event derma darah Suria FM yang diadakan kat Mydin Mall, Subang..aku g berdua dengan Nana jer..tapi aku tak tunggu sampai habis pun..sebab bila apa yang aku nak dah dapat..aku dengan Nana pun blah la..lagipun malam tur aku nak g konsert Final AF..

Dengan Myra..dia DJ kat Suria FM..aku dah lama jugak la kenal dia..dia OK cuma aku rasa dia nie bertambah kurus sekarang..best nyer kalau aku dapat badan macam dia..

Kat bawah tur pulak ada acara HItz 2 RTM..so aku dengan Nana pun terserempak dengan Yuna..dia nie pun jenis yang baik juga..aku paling suka tengok fesyen dia..walaupun ada yang kata agak pelik, tapi aku suka sebab unik dan tersendiri..paling penting bukan semua orang berani pakai yang macam mana dia pakai..he he..

Gambarnya lebih kurang sama dengan yang kat atas tadik..cuma pose jer sedikit berbeza..he he

Berdua dengan Yuna..Dan Sebenarnya..he he

Yuna ni tinggi la jugak..so aku kena menjingkitkan kaki aku supaya tak ketara sangat aku nie rendah..he he

No comments:

Post a Comment