Sunday, May 17, 2009

Kejutan...

Macam2 kejutan hari ni yang berlaku..

Kejutan pertama sudah tentulah potluck kozamboo yang memang happening..paling best Tuan Haji pun datang memberikan sokongan..katanya dia suka semangat kekeluargaan yang ditunjukkan oleh stafnya..baguslah..gara2 potluck aku makan tiga ketul daging ayam..so habislah diet aku..mujurlah aku tak bersarapan lagi pagi tadik..he he..gambar2 akan diupload petang nanti..jangan risau k..

Kejutan kedua..apabila kami diberitahu editor kami dah berubah..bukan lagi Meen tapi Kak Yati..tak tahu nak komen apa..just pasrah dengan apa yang berlaku..tunggu jer la..tapi yang pasti semua orang ada kelebihan dan kelemahan masing2..so terima seadanya dan percaya bahawa setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...

Kejutan ketiga..Own mungkin datang ofis aku jap lagi..nak bagi barang yang memang sangat2 aku perlukan..aku harap dengan bantuan dia aku akan lulus ujian pada 26 mei depan..ujian apa..biarlah rahsia..mungkin ujian memandu..he he..

Kejutan keempat...Internet tak boleh guna kat ofis nie..sedangkan aku ada banyak kerja yang perlu disiapkan..sabar jer la..tambah mengejutkan apabila IT Department bagi tahu mungkin masalah ini akan berlarutan dalam masa beberapa hari..mesti stress...

No comments:

Post a Comment