Monday, May 11, 2009

Hot FM Mini Jam...

Sabtu lepas aku pergi ke Hot FM Mini Jam yang diadakan di Bukit Tinggi, Klang. Aku g sana dengan Harry, Abu dan Trisha..Masa tur sajer pergi sebab bosan duduk kat rumah dan kebetulan event tur tak jauh sangat dari rumah kitaorang..Tapi yang tak best nuer sebab tak ada sapa pun yang bawa kamera..akibatnya terpaksalah Trisha bergambar menggunakan kamera handphone jer..lagi teruk bila dia forwardkan gambar2 tur kat aku dan bila aku nak download, tak boleh pulak..tension sangat2..kalau tak mesti dapat tengok gambar Trisha bergambar dengan selebriti kesayangannya seperti Dayang Nurfaizah, Fara Fauzana dan penyampai2 radio HOT FM yang lain...

Punyalah ramai orang yang hadir dan dianggarkan lebih kurang 7 ribu warga Klang membanjiri lokasi berkenaan..lepas habis jer konsert, aku dan kawan2 aku masuklah Jusco dan aku tengok semua orang pun sama..melepak dalam Jusco..maklumlah ada aircond..Tapi memang tak dinafikan keadaan cuaca memang sangat panas terik..habis badan basah sebab berpeluh..sabar jer la..

Aksi Dayang memang meletop setiap kali mengadakan persembahan..Pada hari tersebut Dayang menyanyikan lagu Survivor dan Luka..menjerit2 la peminat si Dayang ni nak bergambar dengannya..dengar cerita sejak tengahari lagi Dayang dah berkumpul kat situ untuk menjayakan beberapa program yang telah diatur..cayalah Dayang!!!

Kelainan Adi Sixth Sense..selalunya peminat yang ambik gambar dia..tapi kali Adi yang ambik gambar serta rekos kelakuan peminatnya..tapi tak lama sebab kamera tur habis bateri..kesian kan..he he..

No comments:

Post a Comment