Friday, May 8, 2009

Media Prima Media Nite...

Ini semua adalah gambar2 kenangan semasa event Media Nite Media Prima..Diadakan di Sunway Lagoon dan keadaannya sungguh la meriah..temanya pula Sarong dan boleh dikatakan semua orang menepati tema yang telah ditetapkan. Paling penting pada malam tu..hadiah untuk cabutan bertuah memang hebat2 belaka..aku pun dapat hadiah jugak..tapi aku biasa2 jer la..maklumlah aku bukan orang popular.. he he

Ganasnya muka Nana..macam samseng pulau sangat..aku tetap macam biasa. tetap senyum walau apa terjadi..tangan pulak tak lepas daripada pinggan..pada malam tur aku makan udang bakar dan jugak aiskrim..sedap sangat...

Bergambar kenangan dengan Ipin dan Upin...macam budak2 jer kitaorang nie...

Lagi bergambar...masa nie semua orang dah ala2 naik hantu..maklumlah bukan selalu dapat bergembira dengan kawan2 macam nie...

Ini jer gambar kitaorang bertiga yang ada..tak sempat nak ambik gambar sangat pada malm tur..dalam event tur jugak aku, E, Nana dan Diana masuk pertandingan yang diadakan..memang kelakar dan lebih kelakar bila kitaorang kalah...he he

Dengan Diana..ini memang pose kitaorang..bila2 masa pun kalau ambik gambar mesti pose macam nie jugak yang diberi..
Dengan Meen dan Ika Remaja..masa ni macam2 gelagat pihak media yang dapat dilihat..ini kira ok lah lagik..ada ramai lagi yang lebih pelik tau..

Gambar ni kelakar sangat!! Tapi dah rak ada gambar lain yang aku nak masukkan..so pasrah jer la dengan gambar yang ada.. he he

Gambar kenangan beramai2..lepas bila lagik agaknya dapat bergambar macam nie..tengoklah gaya Kak Yus (kanan)..macam gadis remaja sangat..aku pulak dengaja nak bermanja dengan Zahrin (MH)...
Kelaz muka Cael...meletop!! Penuh ekspresi!! Yus dengan Aida asyik senyum jer..maklumlah jarang dapat bergambar dengan orang popular.. he he

No comments:

Post a Comment