Friday, May 8, 2009

Meoww...

Masa ni kat event memperkenalkan makanan baru kucing..ramai jugaklah selebriti yang datang membawa kucing..tapi aku datang lambat sebab sesat..so ramailah selebriti yang dah balik..aku sengaja ambik gambar nie untuk kenang2an...kebanyakan kucing2 selebriti ni memang cantik dan jinak2 belaka...

Celina 3R dengan kucing kesayangannya..memang kembang habis dan comel2 belaka..aku pun suka jugak kat kucing dia tapi tak larat nak menjaganya..tapi kebanyakan kucing selebriti ni sudah dikasi supaya tak mengandung...

Yasmin Hani memang penyelamat kucing..kucing2 yang dibelanya semuanya dijumpai dalam keadaan terbiar dan sakit..katanya masa mula2 ingat kucing tur dah nak mati..tapi bila dia jaga dan bawa berjumpa kepada doktor haiwan, kucing tur kembali sihat..si Hani ni jugak sebenarnya tak suka dengan kucing..tapi bila dia tengok dah banyak sangat kucing yang melarat..hatinya jadi sedih dan ambik keputusan untuk jaga kucing2 tur...

Dengan budak2 3R yang sudah semakin dewasa dan juga Sazzy..kucing si Sazzy punyalah gemuk walaupun baru berumur setahun..Tini dan Rafidah tak bawa kucing masing2 sebab kucing mereka berdua tak biasa dalam keadaan banyak orang..itupun tangan Tini sudah kena cakar!!! Mujur tak teruk sangat..

Aku rasa takut2 nak pegang kucing Sazzy..tapi sebenarnya kucing tur sangat jinak dan tak gigit orang...relaks jugaklah sesekali dapat belai dan bermain dengan kucing..apa yang aku tak tahan dengan kucing nie..bulunya..boleh jadi asma!!

Dengan gaya santai..mujurlah tangan tur cover sikit perut aku..kalau tak mesti nampak gemuk sangat.. he he

1 comment:

  1. woo comelnya...
    gila ah...
    tapi bahaya siot kene cakar dek kucen...
    mau demam tau...
    [aku pnah kene dulu, masa mandikan kucen, terus kene cakar & demam malamnya, tsk...]

    ReplyDelete