Monday, May 11, 2009

Tak Sihat...

Sejak dua tiga hari ni aku rasa badan aku macam tak sihat jer..rasa macam nak demam tapi tak demam la pulak..kat ofis pulak, aku asyik rasa sejuk sangat..sampai macam nak menggigil..Harap2 tak ada la penyakit yang serius...tapi aku rasa semuanya berpunca daripada keadaan cuaca yang terlalu panas sekarang...

Paling mengejutkan bila malam tadi kat dada aku tumbuh ruam2 halus..Gatal dan miang sangat..aku tak tahu nak buat apa..emak aku suruh minum air kelapa muda..jap lagik aku nak g carik..tapi aku bersyukur sangat sebab bila bangun tidur pagi tadi, ruam2 halus tur semuanya dah hilang..walaupun dah hilang, aku tetap nak minum air kelapa muda tur..sebab aku risau aku kena demam campak jer..sebab simprom2 nya dah ada...

Aku berdoa sangat supaya aku sihat..lebih2 sekarang ni banyak sangat kerja yang aku nak kena siapkan..sekarang nak balik rumah dan rehat...bye..

No comments:

Post a Comment