Wednesday, May 20, 2009

Party Klik...

Gambar ni gambar dua tahun lepas..dah lama giler..tapi aku baru jer jumpa dan sajer masukkan kat sini..kalau aku tak masukkan dah tentu gambar nie akan terbuang begitu sahaja..aku pun dah tak ingat memori kat party nie tapi ada banyak jugak la game yang aku masuk..walaupun kalah, tapi tetap enjoy...

Aku satu kumpulan dengan Akma AF dan beberapa budak lain..walaupun baru pertama kali jumpa, tapi semuanya hepi dan enjoy!!

Inilah pengadilnya..Kak Intan dan Kak Yati..tapi macam tak adil jer sebab dalam pertandingan tu editor Klik, Kak Linda yang menang..pelik kan?

Besarnya lengan aku!!!

Tengah siapkan rekaan roti...memang sukar tapi menguji kreativiti kitaorang semua...

Nampak kat dalam gambar ni Alif AF dan beberapa peserta dari kumpulan lain. Tapi aku tak suka sangat dengan permainan ni sebab aku kalah lagik..tension!! he he

Inilah kumpulan aku..

Walaupun kalah tetap dapat banyak hadiah yang menarik..namapun event suka2 dan diadakan khas untuk menghargai pembaca Klik..tahun ni tak tahu lagi buat kat mana atau bila..kalau aktiviti tur menarik, boleh la joint lagik..he he

1 comment:

  1. haha gambar first tu, takleh blah ah ko dok bersimpuh, kemain lagi...
    dah amik gambar dekat2, of coz la akan nampak besar lengan ko tu nok!
    but overall takde la teruk sangat... jgn la asik tengok diri ko dan kata yg ko gemok la apa la... it's not the end of the world k!
    ko pesal gelap sangat nok?
    heran aku...

    ReplyDelete